Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Cumpărăm online?
Sunday, February 5, 2012


Heyo ! Ce faceţi în această duminică oarecum minunată ? Eu vroiam să vin cu o sugestie pentru voi :) Eu obişnuiesc să cumpăr online tot felul de chesti ,de la DVD-uri , tricouri , cărţi până la lucruri care nu îmi folosesc în mod special , da aşa sunt eu :) Aş putea desigur să vă recomand site-uri de unde puteţi să vă achiziţionaţi lucruri minuuunate ! Să începem ? Bine. Primul pe listă trebuie să fie provideo.ro , câte filme frumoase poţi să îţi iei , o spun pe propria experienţă ;) Am cumpărat de aici unul dintre filmele mele preferate (pe care o să vi-l prezint într-un post) numit "Un Cântec străbate Lumea " , un musical rock revoluţionar pe melodiile The Beatles ..prea frumos , pe care am plătit o nimica toată şi cred că trebuie să menţionez că era şi o ediţie de lux cu 2 cd-uri .. în fine . Magazinul acesta este genial . Vă recomand cu toată inima , provideo.ro .

Trecem la următorul site care este o nouă "descoperire" :D Este vorba de colour.ro, aici am găsit tot felul de lucruri absolut minunate . Este adevărat că aici preţurile sunt mai mari dar eu zic că merită , produsele au licenţă de la producători ca: "Jordi Labanda" , "Agatha Ruiz" , "Momiji" etc. Destul de interesant aş spune !

Acum ,suntem gata să trecem la elefant.ro? Există chiar o gamă variată de lucruri pe care le poţi cumpăra aici . De la cărţi , muzică , film , jocuri , jucării , până la tablete . Sunt preţuri accesibile deasemenea , am primit un cadou de aici , cartea arată impecabil . Sunt oferte luna aceasta şi în plus poţi opta pentru un voucher la înregistrarea pe site în valore de 20 lei :) Elefantu' te aşteaptă să cumperi ! Haha !

Un alt site haios este tu.ro unde îţi poţi achiziţiona uşor nişte tricouri cu mesaje incredibile sau poţi să faci cuiva un cadou accesibil şi amuzant ! Merită , serivicile sunt foarte bune şi produsul este de calitate ! La cumpărat prieteni !

Se pare că eu am terminat aici , vor urma posturi noi în săptămâna care ne aşteaptă şi vor fi aşa frumoase ... hehe , ne vedem da? O duminică splendidă !

Labels: , ,

words spilled @ 4:09 AM / leave goosebumps here