Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Andreea şi "The Muppets"
Tuesday, January 31, 2012



Salut dragilor! Sunt Andreea şi astăzi o să vă vorbesc despre unul dintre filmele lui 2012 pe care l-am aşteptat cu nerăbdare, "The Muppets".
Celebrele personaje ale serialului "Muppets Show" s-au lăsat acum pe mâna regizorului James Bobin care aduce cu el cel mai aşteptat film pentru copii şi pentru întreaga familie .Acţiunea filmului se învârte în jurul celebrelor personaje ," Kermit the Frog " ,"Miss Piggy" , "Frozzie Bear" , personaje care ne-au făcut să râdem de atâtea ori.
Dar acum Păpuşile Muppets au o altă misiune şi aceea de a salva vechiul lor teatru din mâna unui mare magnat al ţiţeiului.Rămâne să vedeţi dacă vor reuşi!!

P.S : Ioana s-a ocupat de prezentarea recomandării mele , mi-a pregătit până şi un "logo" :) şi mare veste , 99 de zile până la prima aniversare a blogului ! Citiţi , zâmbiţi , răspândiţi articolul dacă va plăcut ;)

Labels: , ,

words spilled @ 9:56 AM / leave goosebumps here