Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»20 de ani , doi oameni .
Sunday, December 18, 2011



Hmm da . Bună seara copii! Vine recomandarea cu o lună întârziere , dar nu-i nimic . De data asta eu , Ioana, vă voi sfătui cu un film, mai târziu va fi rândul Andreei . Acest film adaptat după o carte superbă "bate" oricare aşteptare , " One Day" este cel mai frumos film din anii aceştia . Aşa cum cartea a primit premiul pentru "Cea mai citită carte a anului 2010" filmul din 2011 sigur va veni "acasă" cu ceva :) La toţi cei care am recomandat acest film le-au plăcut şi au spus cu adevărat că este un film reuşit , cu o poveste originală şi emoţionantă şi aş adăuga eu , cu o distribuţie minunată . Povestea este una extraordinar de captivanta ,citând nişte vorbe de pe spatele cărţii , " O carte senină ...., radiografiind corect stări şi sentimente , întâmplări şi evenimente ce alcătuiesc lumea de azi . Emma şi Dexter au o poveste a lor , care ar putea fi a fiecăruia dintre noi" . Hmm aş putea recomanda mai întâi cartea chiar dacă eu am făcut invers adică am vizionat filmul şi apoi m-am apucat de carte dar, oricum aţi face sper să vă prindă cartea repede iar filmul să rezume paginile citite prin imagini minunate :) Cartea mea a fost cumpărata vineri şi vreau să vă zic că mai am doar 90 de pagini din 492 ... este excepţională ! Cât despre film deja am ochii umezi . Este unul dintre filmele la care chiar m-am emoţionat , am plâns şi am simţit povestea lângă personajele actante . Mi-a plăcut de Jim Sturgess (ha , este şi actorul meu preferat cum să nu îmi placă dar..) o să vedeţi că acţiunea filmului/cărţii parcă îi dă nişte imagini speciale lui Dexter ( personajul jucat de Jim) , Jim a jucat perfect in film ,respectele mele . Ohh că mult am mai vorbit , nu ? Gata nu mai zic nimic că oricum am terminat . Vă aştept cu comentarii doar aici !!!
P.S : Sărbătorile s-au instalat în reşedinţa Blogului Prietenos :D New Banner !

Labels: , , ,

words spilled @ 8:23 AM / leave goosebumps here