Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Cartea Adolescentului .
Thursday, January 26, 2012

Ohai ! Pe muzica de fundal de-afară , gerul care cred că o să ne izoleze in casă , vă scriu prieteni ceva nou . Aveţi dreptate , nu am mai scris de mult . Să trecem peste că mă deprim . Vă invit la o ciocolată caldă apropo? :) Mă gândeam să scriu ........dacă vă întrebaţi cine sunt , bună sunt Ioana , am uitat să vă salut oficial . Acum că am făcut şi asta sunt gata să vă împărtăşesc câte ceva !

Cum spuneam mă gândeam să vă spun de nişte cărţi .
Imediat ce strâng banii îmi voi comanda triologia "Jocurile Foamei" , am avut ocazia să citesc câteva pagini din acestea şi chiar dacă prin America , Marea Britanie sau ce ţară mai vreţi voi sunt deja cărţi mai vechi la noi au apărut destul de curând . "Jocurile Foamei" , trilogia de succes este descrisă ca mulţi drept "lectura perfectă ", mai concret .. să citim împreună prezentarea cărţii scrisă de Suzanne Collins :

" într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic si sângeros –Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de langă familiile lor şi aruncaţi în lupta pe viaţă şi pe moarte, televizată în direct şi urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi... viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire?"

Deasemenea puteţi citi primele capitole ale cărţii pe facebook , chiar aici. Ehee acum , mi se pare destul de interesant şi diferit , asta e cel mai important într-o lectură , să citeşti ceva diferit de fiecare dată . O altă noutate este aceea că aceste cărţi sunt în curs de ecranizare .
renumita triologie va debuta şi pe marele ecrane , "The Hunger Games" 2012 , va apărea în cinema pe 23 martie în SUA bineînţeles şi este unul dintre cele mai aşteptate filme . Pot spune sincer că nu am respirat timp de 2 minute şi jumate cât a ţinut trailerul , este doar incredibil . Vrei să vezi trailerul ? E chiar aici. Aşa , ce părere aveţi şi despre posterul oficial ?
Iar dacă vreţi să vă achiziţionaţi şi voi cele trei cărţi le puteţi găsi pe nemira.ro la un preţ special !
Pâi cam atât prieteni ! Ne vedem tot zilele astea , sunt în stadiu de pregătire a unui post special unde vom avea un invitat special care vă va recomanda o listă cu cele mai noi filme ! Curioşi ? Tot zilele acestea Andreea vă va prezenta ceva foarte interesant :) O seară bună !

Labels: , ,

words spilled @ 8:39 AM / leave goosebumps here