Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Două poveşti diferite , un singur actor .
Saturday, January 14, 2012


Heyo! Aş vrea să vă prezint nişte filme , o recomandare rapidă . Cum am spus , avem două lung metraje aici , primul se intitulează " The Art Of Getting By " iar celălalt " Toast" ambele cu Freddie Highmore în rol principal . Câte ceva despre Friddie ? Toată lumea îl ştie din "Charlie şi Fabrica de Ciocolată" dar a crescut muuult de atunci , opinia mea este că el chiar ştie să manevreze un rol principal , are desigur talent în ceea ce face dar nu îi lipseşte nici siguranţa şi încrederea de sine . Vorbim prima dată de " The Art of Getting By " ? (pentru că l-am văzut acum 2 seri) Este un film care este destul de diferit , interesant într-un cuvânt . Subiectul stă chiar în mintea personajului principal , George , care nu este îndeajuns de motivat . De aici tânărul adolescent exclude din ocupaţia zilnică temele pentru acasă , prietenii şi familia având în gând doar o idee : "Eu sunt un muritor , viaţa mea oricum se scurge în fiecare zi şi nu am nimic de pierdut " . Mentalitatea sa se dovedeşte a fi destul de captivantă pe parcursul filmului , deasemenea el îşi doreşte un viitor în pictură începând de mic copil să deseneze aşa zisele "doodles" (măzgălituri). Sunt multe de zis despre filmul acesta şi e chiar de pus la watchlist , vă aştept să comentaţi cu opinia voastră despre acest film dacă l-aţi văzut , da ?
Ok , trecem la următorul . Intitulat sugestiv "Pâine prăjită", lung metrajul surprinde viaţa unui băieţel pe nume Nigel într-un amalgam de evenimente surprinzătoare pentru acesta, trebuie deasemenea să ştiţi că "Toast" este inspirat din povestea lui Nigel Slater , un mare bucătar din Marea Britanie . Drama în sine a personajului, care dorea din totdeauna să încerce ceva gătit şi nu la conservă , începe atunci când mama sa moare şi rămâne singur cu tatăl său . Acest eveniment este surprins într-un mod excepţional care aş putea spune că îţi dă lacrimile . Sunt multe întâmplări frumoase în film , veţi vedea deasememnea că o să aveţi plăcerea de-a o urmări pe Victoria Hamilton , o actriţă deosebită , care îndeplineşte rolul de mamă vitregă pentru Nigel intrând mai târziu în conflict cu acesta pentru monopolul bucătăriei . Mie chiar mi-au plăcut filmele acestea , sunt noi , tratează subiecte originale şi interesante nu ai cum să nu fi prins la un moment dat de poveste . Pâi cam atât pentru astăzi , aveţi grijă şi hei vă aştept şi data viitoare !
- postere editate in atelierul "Ceva Nou"

Labels: , ,

words spilled @ 12:32 AM / leave goosebumps here