Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»O poveste de vară .
Wednesday, January 4, 2012


Salut sunt Andreea ! A venit şi rândul meu să vă recomand una dintre cărţile mele de suflet.”Ultimul Cântec” mi-a fost recomandată de o persoana la care ţin mult, care mi-a vorbit incredibil atât despre carte cât şi despre autor, Nicholas Sparks, care reuşeşte să aducă pe obrazul fiecarui cititor câte o lacrimă indiferent cat de sensibil sau curajos este.
Cartea "Ultimul Cântec" surprinde viaţa Veronicăi Miller care este dată peste cap atunci când părinţii ei divorţează şi tatăl ei se mută din New York in Wilmington.Trei ani mai târziu este la fel de furioasă şi înstrăinată de părinţi mai ales de tatal ei , un fost profesor şi pianist care hotăraşte că ar fi cel mai bine să îşi petreacă vara alături de copii săi ,Ronnie si Jonah .Dar rebela şi plină de resentimente ,Ronnie respinge toate încercările de apropiere ale tatălui său şi ameninţă că se întoarce la New York până într-o zi când îl întâlneşte pe cel mai popular tânar din oraş ,Will Blakelee ,de care se îndrăgosteşte.
"Ultimul Cântec" este o poveste de neuitat care vorbeşte despre variatele feţe ale iubirii- prima iubire , iubirea dintre părinţi şi copii şi cea dintre fraţi.

Labels: ,

words spilled @ 5:39 AM / leave goosebumps here