Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Încercăm ceva nou ?
Friday, January 13, 2012

Bună seara prieteni ! Ce mai faceţi ? Ne întâlnim din nou se pare .. după o mică pauză de 1 saptămână ! He , suntem bine şi noi mulţumim de întrebare :)
Să vedem ce am pregătit noi pentru voi astăzi , ceva frumos ! Ne-am gândit că prietenoşii de voi ar trebui să asculte ceva nou şi să fie îndrăzneţi când vine vorba de muzică , ce părere aveţi , tragem un ochi ? Fiecare vă vom prezenta nişte trupe de care majoritate cred că nu prea aţi auzit multe informaţii şi poate că încă nu aţi început să le ascultaţi bine . Noi zicem că merită ascultate , avem muzică destul de bună ! Să începem !
Pot să încep eu (Ioana)? Te rog !

Salut copii :) Pe acordurile noii mele melodi preferate, " The Gambler" by Fun. , vă prezint alegerile făcute de mine pentru voi !

Oh , să vorbim despre Fun. M-am îndrăgostit pur şi simplu de muzica lor . Sună a indie pop , liniştitoare pe o parte dar şi îndrăzneaţă pe alta . Solistul , numit Nate (cel din mijloc) , este un artist complet . Sensibilitatea cu care cântă .. pe versuri care pur şi simplu au o poveste a lor . Exemplul meu este "The Gambler" , o melodie care practic mi-a colorat jumătate de suflet , Fun. ne povesteşte în acestă baladă povestea bunicului său , mi se pare pur şi simplu frumos . Aşa , Fun. au un album scos pe piaţă numit "Aim and Ignite" care conţine nişte melodi superbe precum :" At Least I'm Not As Sad" (primul lor single) , "I Wanna Be The One" , " All The Pretty Girls " , "The Gambler" , " Take Your Time" şi "Be Calm "! Eh şi veste nouă ,îşi scot anul acesta , mai precis pe 21 februarie un nou album ," Some Nights", care are deja un hit extras , "We are Young" un cântec foarte inspiraţional !

A doua mea recomandare se numeşte " She&Him" . Această trupă drăguţă este formată din actriţa Zooey Deschanel şi domnul Ward , frumoasă echipă, se completeză reciproc . Şi ei cântă un fel de indie pop amestecat cu cel folk având puţine influenţe şi de country alternativ , în fine bună combinaţie :) Zooey , solista , are o voce profundă şi este extrem de talentată . Melodiile lor au o oarecare poveste şi feeling , vorbesc întotdeauna de dragoste , lucru care îl găsesc simpatic . Au scos două volume de cântece cu o prezentare simplă dar elegantă şi foarte pură . Aţi putea asculta "You Really Got a Hold On Me" , " Sentimental Heart " , "Sweet Darlin'" , " Lotta Love " şi " This Is Not A Test " . Gata am terminaaaat! Andreea ?


Salut şi vouă , recomandările mele înceep , pregătiţi-vă , haha ! The Pretty Reckless:

The Pretty Reckless sunt o trupă de rock alternativ fiind una dintre preferatele mele . Trupa a luat fiinţă în 2009 şi este formată din Taylor Momsen, Ben Phillips ,Mark Damon, şi Jamie Perkins. Trebuie să recunosc că am fost reticentă la început cu privire la melodiile lor dar s-au dovedit a fi una dintre trupele de la care poţi avea mari aşteptări . The Pretty Reckless au cucerit publicul cu primul său album " Light Me Up " care cuprinde single-uri precum "Make me Wanna Die" ,"Miss Nothing" şi "Just Tonight".

De la rock-ul alternativ trecem la pop rock unde am ales trupa "Train" . Pur şi simplu sunt buni . Trupa s-a remarcat în anii 1994 şi până în prezent, fiind formata din Patrick Monahan ,Jimmy Stafford si Scott Underwood.Atunci când spui "Train" spui "Hey Soul Sister", una dintre cele mai cunoscute melodii ale lor, dar nu putem uita şi de "Shake Up Christmas" una dintre cele mai cunoscute melodii de Crăciun. Trupa Train poate să îţi înveselească ziua sau pur şi simplu să te facă să te gândeşti mai mult când iei unele decizii. Nu uitaţi deasemenea de noul single "Drive By "( cred că l-am ascultat de 100 de ori doar astăzi ).
Ne-am gândit să vă punem la dispoziţie şi un player muzical ca să nu staţi să căutaţi prea mult , aici veţi găsi melodiile propuse de noi , enjoy :)

Se pare că am terminat postul . Ce final fericit :) Ne vedem mâine când Ioana vă va prezenta două filme destul de interesante din filmografia lui Freddie Highmore , unul dintre actori ei preferaţi , acum noi vă lăsăm , noapte bună , visaţi ceva frumos . Pace :)

Labels: , ,

words spilled @ 8:59 AM / leave goosebumps here