Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Hai la Mashga :)
Wednesday, January 4, 2012


Salut dragi prieteni ! Sunt Ioana . Azi v-am pregătit un mic post, un nou joc ! Acest joc online seamănă cu aşa zisul "Pufico" sau sincer am şi uitat numele ! Sunt sigură că o să vă amintiţi despre ce e vorba .. Să începem , prima dată ca să puteţi juca apăsaţi aici. Acum vă uitaţi drept la poza postului meu şi veţi descoperi cum se joacă . Eh oricum e simplu . Fete sau băieţi de care îţi place , maşini , culori , numere , job-uri şi bineînţeles oraşe sau ţări ! La sfârşit ar trebui să îţi numere calculatorul opţiunile şi să îţi iasă "povestea vieţii " , asta sună amuzant ! Hai la Mashga :) Am vorbit aşa puţin .. ca să vă las pe voi să comentaţi cu opinia voastră despre acest joc . Eu sincer m-am jucat de vreo 40 de ori şi întro-o zi .. doar ca să îmi iasă ce doresc . Ciudaaaat , ştiu.

Labels: , , ,

words spilled @ 4:59 AM / leave goosebumps here