Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»
Sunday, October 9, 2011


Bună seara prieteni, Ioana este aici ! O duminică ploioasă dar destul de fericită pentru mine ! Da , e important ! Azi John Lennon trebuia să împlinească 71 de ani însă Dumnezeu l-a luat prea devreme de lângă noi. Rest In Peace Lennon ! Trebuie să ştim asta pentru că John a lăsat în urmă o carieră surprinzătoare şi este o inspiraţie pentru mulţi . Tot azi prin surprinderea mea am auzit că Paul MCcartney s-a însurat , nunta nu a fost niciodată anunţată deci a fost o surpriză pentru toţi fanii The Beatles . Mi se pare destul de frumos că a hotărât să fie de ziua lui John . Subiectul se poate desbate aici împreună cu mine dacă sunteţi fani The Beatles. Mulţumesc pentru timpul acordat , pe mâine , o seară frumoasă şi am o idee ! Hai să ascultăm Lennon :)

Music