Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Este vorba de supereroi , adică voi !
Monday, February 20, 2012







Yo kids ! Bine aţi venit , eu sunt Ioana , vă multumesc că citiţi noua rubrică a blogului ! Ideea mea .. o să sune ciudat dar alt nume nu îmi vine în minte, "Videoteca Ioanei" ,este ca o recomandare obişnuită dar posturile din această rubrică conţin şi opinia personala despre film plus locul  de unde iţi poţi achiziţiona şi tu DVD-ul . Să începem , la treabă . 

"Kick- Ass" este unul dintre filmele preferate , iar când vreau să spun preferate mă refer la o adevărată frenezie . Adică ,acest film mă inspiră în fiecare zi , povestea este originală iar pe de-o altă  parte clasică , un film de acţiune veritabilă . Deci dacă ai nevoie de sfaturi pentru a ajunge un erou anonim , ia lecţii de aici , amice!
Subiectul este frumos prezentat pe spatele DVD-ului şi am să vi-l citesc cu voce tare :P

În "Kick-Ass" , eroii benzilor desenate prind viaţă într-o mare aventură împotriva criminalităţii din oraş . Dave Lizewski (Aaron Johnson) ,un fan înrăit al benzilor desenate, îşi alege un nume impunător , un costum pe măsură , ignorând total faptul că el deţine puteri supranaturale . Din acel moment , viaţa lui începe să se schimbe ireversibil , curajul său nebunesc inspirând o adevărată cultură urbană.

Cum sună ? Ah , haideţi ..deja răsună in voi "Vreau să-l văd " ? 
Eu una m-am distrat copios urmărindu-l deoarece combină lucruri care chiar nu ar putea fi posibile cu lucruri   atât de simple şi la îndemâna tuturor , cât de greu e să îţi cumperi de pe Ebay un costum de "scafandru" şi să umbli prin oraş căutând un pisoi pierdut ? Ahaha , da . Adolescenţii sunt puşi mereu în situaţii ale naibii de incurcate şi ciudate , uh da am uitat să zic şi că filmul are cam multe împuşcături dar tocmai asta îl face TARE! Sunt singura căreia îi place acţiunea sau ce? 
Acum dacă vă gândiţi de unde am cumpărat eu filmul acesta grozav , o să vă şi răspund : L-am luat de pe emag.ro unde am plătit colosala sumă de 30 de lei + transport şi livrare într-o zi .. poţi să îţi imaginezi ? Poate sunt eu norocoasă :) Hehehehe.  Prieteni , în final acesta este "Kick-Ass " ! 
Se pare că am terminat , dar parcă nu aş vrea să plec atât de curând ştiţi .. am de învăţat la chimie vreo jumătate de caiet (bineînţeles că exagerez) . Gata , plec ! Comentarile fac bine sănătăţii tale apropo , lasă unul :) Zâmbiţi !

Labels: , ,

words spilled @ 10:09 AM / leave goosebumps here