Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Literatura românească , prima alegere .
Sunday, September 18, 2011



Frumoasă duminică nu? Vă salutăm pe toţi de la cel mai mic la cel mai mare şi în acelaşi timp am vrea să vă mulţumim pentru cele peste 80 de afişări de pagină la Shuffle Game , nu e un record dar e un început :) Aşa ! Pentru azi am pus cartea în vizor şi nu, nu este un post plictisitor , din contră credeţi-ne . Vă prezentăm deci 2 dintre cărţiile literaturii româneşti , potrivite pentru sufletele noastre haha . Ca să intrăm în ambient Andreea vă vorbeşte despre cartea ei favorită "La Medeleni " de Ionel Teodoreanu:
"Probabil v-aţi speriat de numărul volumelor la început . Vă spun din proprie experienţa că şi eu am facut la fel dar ,odată cu prima pagină citită ,am vrut să citesc şi mai mult şi ,aşa ,am ajuns să o citesc de 2 ori . Acţiunea romanului se conturează pe fundalul rustic al moşiei familiei Deleanu "La Medeleni",scriitorul descrie viaţa unor copii: Dănuţ, Olguţa şi Monica.În carte este descris un stil de viaţă strâns legat de experinţa unor vârste ale “marilor vacanţe”(copilărie, adolescenţă, prima tinereţe) aflate la “hotarul” dintre cele două epoci .Şi pentru că suntem între prieteni vă mărturisesc că această carte m-a făcut să plâng şi să râd în egală măsură . Vă mărturisesc că această carte este preferata mea iar Ionel Teodoreanu este unul dintre scriitorii pe care îi citesc cu cea mai mare plăcere de fiecare dată" .
A doua variantă este " Romanul adolescentului miop " de maestrul Mircea Eliade , să vă povestesc puţin despre el (Ioana) ?
" Din puctul meu de vedere această carte nici nu are nevoie de o descriere fixă , pur şi simplu trebuie citită . Surprinzând într-un mod realist viaţa adolescentului contemporan , Eliade îşi redă prin rânduri parcă scrise în altă limbă încercările lui de a scrie un roman, în perioda de adolescenţă, dar şi întâmplările , idilele sau lupta cu împlinirea sa interioară -eroul .O carte care m-a marcat dar şi o carte care mi-a dat pur şi simplu de gândit , o operă originală semnată Eliade în mai puţine cuvinte . "
Şi ce frumos a fost , am terminat pentru un moment . Ne gândeam că poate... ai citi una dintre cărţi sau chiar pe amândouă ? Spune-ne părera ta în drăguţa cutie de comentarii la orice oră a dimineţii , serii sau a zilei :) Hai că te aşteptăm !
- coperţi editate in atelierele "Ceva Nou"

Labels: ,

words spilled @ 3:50 PM / leave goosebumps here