Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Shuffle Game :)
Sunday, September 11, 2011


Bună seara ! Pentru postul de azi avem un joc . Da , un joc , amuzant şi gata de a vă surprinde ,sper. Mi-am amintit zilele astea de fraza "Everyday I'm shufflin'" şi de acest quiz bine cunoscut peste tot , deci e simplu , un set de întrebări , un playlist plin de muzică şi da avem nevoie bineînţeles şi de tine ! Ok , hai să începem dar prima şi prima dată să aruncăm o privire la REGULI :
1.Setăm playlistul pe shuffle !
2. Răspundem la fiecare întrebare cu o melodie apăsând butonul next :)
3. Nu trişa , sau .. nu, cum spuneam nu trişa !
Să-i dăm drumul , pentru că Andreea nu e aici o să îmi postez eu răspunsurile cu melodiile din playlistul meu drag :)
Cum m-aş descrie ?
Beyonce-Run The World - OK asta e amuzant.
Cum mă simt astăzi ?
Michael Jackson - Hollywood Tonight - Haha , bună asta.
Cum mă văd prietenii mei ?
Colbie Caillat şi Jason Mraz - Lucky - playlistul meu este foarte generos astăzi :)
Care este melodia preferată a celui mai bun prieten ?
The Beatles - Girl - o melodie frumoasă dar nu chiar pe placul ei , ha.
Care este povestea vieţii mele ?
The Beatles- Hold me Tight - o asta sună interesant , haha !
Cum este/a fost liceul ?
The Beatles - All my Loving , adevărat ! Hm da,se pare că The Beatles populează playlistul meu, nu mă supăr :)
Care este cel mai bun lucru la mine ?
Taylor Swift - Untouchable - chiar aşa ?
Cum va fi mâine ?
Bruno Mars - The other side - OK , nu se potriveşte :P
Ce melodie îmi descrie părinţii?
Voltaj -20 ? Oh prea tare !
Dar bunicii ?
Voltaj- Don't need to cry :(
Ce melodie va cânta la inmormantarea mea ?(ciudat)
Carla Bruni - L'excessive - Sună cam ciudat !
Cum mă văd oamenii din jurul meu ?
The Beatles - All you need is love - Serios ? GO Macca&Lennon !
O să am o viaţă fericită ?
Lady Gaga - Marry the Night -Uh
Acum serios , ce cred prietenii mei despre mine ?
Pixie Lott - Want You - Pixie ! Frumoss :)
O să am vreodată copii?
Lily Allen - Alfie - nu vreau un copil rău ca Alfie :P
Un sfat bun pentru mine ?
Katy Perry - California Gurls - ciudat din nou .
Ce melodie îmi descrie cel mai bine stilul de a dansa ?
Maroon 5 - Moves Like JAgger - WOW , no way.
Care este melodia mea preferată?
Selena Gomez and The Scene - Who Says - Într-adevăr , una din favoritele mele !
Care este motto-ul meu?
Voltaj - În altă Viaţă - Hahaha
Ce vreau sa fiu când o să fiu mare? Surprinde-mă !
Adele - Don't you Remember - Nu înţeleg , o să fiu .. ce? :))
Ce cred despre persoana de care îmi place ?
Beyonce - Irreplaceable - No way .
Ce cred despre cel mai bun prieten al meu ?
The Beatles - With a little help from my Friends - oh ce frumos !
Pe ce melodie voi dansa la nunta mea ? Ohhhh.
Bon Jovi - Always - Jovi la nunta mea ? Ok.
Unde voi locui ?
Glee - Loser Like ME ! - perfect !
Când tu spui " Este OK? " eu spun ..
Jennifer Lopez - Que Hiciste - Hahahahahaha
Dacă ai câştiga un miliard de dolari la loterie , ce ai cumpăra ?
Michael Buble - All I do is dream of You - Ca să ştiţi şi voi, asta înseamnă că eu doar visez la acei bani :))
şi în final ,
Care este hobby-ul meu?
MIKA - Lollipop - HAHA deci domnişoarelor, doamnelor şi domnilor hobby-ul meu este să mănânc bomboane şi dulciuri , cred !

Ok eu am terminat , a fost amuzant , acum tu ai acelaşi set de întrebări ! GO ! Aşteptăm sugestii de noi jocuri sau chiar întrebări inventate de voi :) Nu uita , postează-ţi şi tu răspunsurile în cutia cu comentarii ! Noapte bună acum şi "succes " pentru mâine la şcoală :)

Labels: , ,

words spilled @ 11:46 AM / leave goosebumps here