Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Muzică de septembrie .
Wednesday, September 7, 2011


Aşa cum am promis aseară pe pagina de formspring , postul despre muzică este gata ! Am întârziat puţin , nu ? Ne cerem scuze pentru această mică întârziere :) Să vedem la ce am lucrat 3 ore . Pregătiţi?
Căutarea noastră a durat mai mult de data asta deoarece dorim să acoperim toate gusturile voastre in materie de muzică ... şi vă asigurăm că le avem pe toate !
În prim plan am avut cele mai noi albume, printre care : Beyoncé cu renumitul "4" sau Adele cu melancolnicul "21" , jazz-ul plăcut al lui Michael Bublé împreună cu sunetele puternice de country à la Taylor Swift , oo şi era să uităm de legendarii de la Bon Jovi ! Dar asta nu e tot prieteni , în recomandarea noastră îi găsiţi bineînţeles şi pe regretaţii Michael Jackson şi Amy Winehouse cu 2 albume de top ! Ca noutăţi muzicale îi avem pe tinerii de la Arctic Monkeys , Lenny Kravitz care a revenit cu un nou album "Black and White" dar şi britanicii de la Take That cu "Progress" . O să vă surpindă insă tânăra Ellie Goulding cu cel de-al doilea ei album "Bright Lights" , vorbeam de surprindere , să tragem o privire la "Born This Way" , albumul excentric al lui Lady Gaga sau relansarea compilaţiei "Nevermind" a celor de la Nirvana care a rescris istoria rockului. Rihanna şi Bruno Mars ne încântă cu noi sounduri extrase de pe albume ca "Loud" sau "Doo Wops & Hooligans" . Un must-hear luna aceasta este şi noul album a celor de la Coldplay "Mylo Xyloto" sau"Hands All Over " material semnat Maroon 5. Încheiem recomandările de septembrie cu 3 albume proaspete , da , este vorba de romantica Colbie Caillat cu albumul ei intitulat sugestiv "All Of You" dar şi renumita trupă country Lady Antebellum cu "We Own The Night" , nu , nu am uitat de Kelly Rowland cu "Here I am " ce merită ascultat din plin !
Sperăm că albumele recomandate de noi să vă ţină de cald in răcoroasa septembrie .Pe data viitoare! :)
-poster editat in atelierele "Ceva Nou"

Labels: ,

words spilled @ 3:30 AM / leave goosebumps here