Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»RESET yourself !
Wednesday, August 1, 2012


Hei bună , bună mă gândeam de mult să fac un post din acesta .. 4 într-unul , cum vi se pare ideea? Pentru că este ultima luna din această vară minunată m-am gândit că poate mai aveţi nişte planuri de vacanţă rătăcite în agendă şi cum în vacanţă nu pleci fără o carte , sau muzică în Ipod ,poate şi cu un dvd în rucsac .. sau cine ştie cu o destinaţie mai aparte cum ar fi un festival de muzică, ţi-am venit în ajutor ! 
V-am pregătit o adevărată selecţie ca la carte :D şi să ştiţi că m-am distrat făcând acest post , avem carte , film , muzică si mai nou festival : pentru că am zis să vă zic câte ceva şi despre , pentru amatori , iubitori sau simpli curioşi cum sunt euuu ! 
Începem cu .. carte , carte , carte ! Avem nişte cărţi frumoase luna aceasta .. am vrut să vă recomand mult mai multe dar mai este timp . Am un sfat : Încercaţi să citiţi ceva spiritual în vacanţă pentru că veţi vedea că vă relaxează .. la această secţiune avem "Sega : Namaste ", o carte care ne redă experienţa spirituală a scriitorului ,Sega, în urma călătoriei sale în India , merită citită . Apoi avem "Pădurea Norvegiană " , inspirată din celebra melodie The Beatles - "Norwegian Wood" , care este superbă apropo, o povestire dramatică cu aer îngheţat . Am citit-o şi mi s-a părut destul de interesantă , se duce mult pe latura psihologică a întâmplărilor dintre doi tineri îndrăgostiţi . Aceştia sunt prinşi într-un "ambient" neplăcut al vremurilor , cu concepţii diferite , destul de interesant v-am spus ! Şi ultima carte , " Talismanul norocosul" este o poveste originală de dragoste a la Nicholas Sparks , o lectura relaxantă aş putea spune , mai ales pentru cei cărora  le place autorul şi stilul acestuia .
Repede trecem de la carte la film şi vă prezint pe scuuuurt filmele lunii august :  Preferatul meu "To Rome with Love " o comedie romantică tipică pentru Woody Allen, cel care a venit cu ideea acestui concept , el este si regizorul si unul dintre actori, uff mereu le face pe toate omul acesta , îl iubesc ! Îmi place filmul pentru că mereu acest gen de lung-metraje ale lui îţi imprimă o idee de vis în ceea ce priveşte oraşul în care este desfăşurată acţiunea , oraş care devine  chiar laitmotivul filmului ,în acest caz vorbim despre  - Roma . Da , merită văzut . Surpriza de milioane de dolari de la Pixar :"Brave" vine anul acesta , în sfârşit , şi zic eu că promite muuult şi mai e şi amuzant . Vă recomand deasemenea şi " Magic Mike" , hehe , fetelor mai ales , pentru Channing Tatuum desigur ! Mi se pare destul de bun pentru a fi urmărit aşa că ce mai aşteptaţi la cinema cu voi :) 
Huh , muzică ! Vă recomand 3 albume care să le ascultaţi pe nerăsuflate în ultima voastră lună de vacanţă : Fun - Some Night , Maroon 5 - Overexposed şi Jason Mraz - LOVE .
Primul, preferatul meu de anul acesta , inspiraţia mea zilnică , trupa mea de suflet , FUN. Eu vă invit să ascultaţi tot albumul care eu una consider că este scris cu suflet , nu ştiu e perfect pentru lungile seri de vară , pentru a-ţi face curaj să spui anumite lucruri pe care poate nu şti cum să le spui , este acel album pe care îl vei îndrăgi mereu. 
Trecem la Maroon 5 , şi vă zic doar că este un album foarte bun pentru că Andreea o să aibă un post special pentru voi , tot săptămâna asta , unde o să vi-l prezinte ca la carte :D Şi ultimul dar nu cel din urmă , un album perfect pentru drumul pe autostradă sau statul pe plajă : Jason Mraz - LOVE , are nişte balade superbe despre viaţă , dragoste , împlinire  , prietenie , e superb ! 
Uh  hai să vedem cine vrea să meargă la un festival .....estival ? Primul şi cel mai mediatizat este " Summer Well ", care va avea loc pe frumosul domeniu Ştirbey pe data de  11 - 12 august ,  dacă eşti prin Bucureşti cu siguranţă nu îl poţi rata deoarece vei putea vedea adevărate trupe precum : Hurts , The Stone Roses , The Vaccines , Zulu Winter , The Big Pink etc. Mie chiar mi-ar plăcea să mă duc dar chiar nu am drum pe acolo şi am alte planuri ;) Mai avem ARTmania pentru iubitorii rock si heavy metal , care va avea loc la Sibiu între 6 şi 12 august , fiind a 12-a ediţie a festinului muzical rock / heavy metal , aici vă aşteaptă trupe precum : Death Stars , Poets of The Fall , My Dying Bride (ce nume înfricoşător) etc. Iar la capitolul festival de film există a noua ediţie a Festivalului Internaţional de Film Independent ANONIMUL, care este aproape de noi dobrogenii , în spaţiul minunat al Deltei va avea loc ,între 6 şi 12 august la Sfîntu' Gheorghe şi promite o mulţime de proiecţii speciale ! GATA !
Acum , chiar m-a luat somnul , să aveţi o seară frumoasă şi noua zi de mâine să fie răcoroasă şi minunată pentru voi toţi! Ioana a fost aici , v-am pupat , pa :)

Labels: , , , , , ,

words spilled @ 2:50 PM / leave goosebumps here