Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Primadonna , Marina .
Monday, July 16, 2012

         

Hei!  Ce mai faceţi dragii  mei ? Vă fac un post rapid pentru că  mă pregătesc să merg la ţară  măi  !  Oh  am uitat să spun că sunt Ioana ,săptămâna asta vă aduc în vizor un artist nemaipomenit , Marina Diamandis aka "Marina and The Diamonds ", ce drăguţ . Marina cânta un frumos indie pop , bineînţeles cum v-am obişnuit, pe versuri cu un aer adolescentin si câteodată obraznic , hehe.. Eu , sincer o iubesc ! Anul acesta , mai precis  în aprilie ,Marina  şi-a lansat al doilea album din carieră numit sugestiv "Electra Heart ". Ei , lucrurile au luat o întorsătură surprinzătoare si mult dorită când albumul acesteia a debutat multe săptămâni in topul britanic si irlandez .. aşa Marina şi-a început ascensiunea in State . Cert este că albumul este senzaţional , bine gândit şi atrăgător, inspiraţia pentru stereotipurile din povestea "Electra Heart" adică "Homewreacker" , "Primadonna" , "Teen Idle" au fost nimeni altele decât : Marilyn Monroe , Madonna si Marie Antoinette cum însuşi Marina a povestit . Deasemenea în multe dintre melodiile sale , chiar şi din primul album, artista "spulberă" cu râsul pe buze "visul american" şi societatea de astăzi cu modele sale fixe şi prea perfecte , lucru care mi se pare curajos şi deştept . Din păcate albumul încă nu a ieşit la noi dar poate fi ascultat oricând pe site-ul acesteia  (http://www.marinaandthediamonds.com/, oh şi încă ceva : dacă vă înregistraţi pe site primiţi single-ul "Homewreacker" gratuit  şi deveniţi "diamond" :)
Nu ştiu , Marina ar putea să nu fie pe gustul tuturor dar oricum merită ascultată , vă garantez ... să nu vorbim de iubitorii de indie pop care practic o să se îndrăgostească de ea !
Hmm hai că vă ajut eu ,dacă stau să mă gândesc mai bine ! Aici sunt single-uri Marinei , audiţie plăcută ! 




Labels: , , ,

words spilled @ 12:33 AM / leave goosebumps here