Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»Susţine-mă !
Tuesday, March 27, 2012

Hei prieteni, Ioana aici ! După ce weekendul acesta am fost să mă uit la filmul "Jocurile Foamei" am devenit puţin zis fanatică .. şi m-am înscris în jocul de pe filmuljocurilefoamei.ro . Hmm da singura problemă este că am nevoie de puţină susţinere :) Ce spuneţi , îmi daţi o mână de ajutor? Dacă da , doar un click e tot ceea ce vă cer .
Tributul meu este din Districtul 1 şi are nevoie de câţiva suporteri (un suporter înseamnă o vizualizare de profil) aşa că apăsaţi butonul Susţine-mă şi chiar mi-aţi făcut o mare favoare ! Mulţuumesc !

Labels:

words spilled @ 6:34 AM / leave goosebumps here