Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»MAROON 5
Friday, August 10, 2012



După succesul avut cu melodii ca "Moves like Jagger","Misery","Never Gonna Live this Bed" sau "Hands All Over",cei de la Maroon 5 au pregătit un nou album care se pregăteşte să lovească topurile.
Apropo sunt Andreea şi astăzi vă prezint albumul "Overexposed" al celor de la Maroon 5 ,una dintre trupele mele preferate :D
Cred că deja aţi auzit două dintre melodiile care au fost lansate în vara asta :“Payphone” un featuring cu Wiz Khalifa şi “One More Night”.Albumul include un mix de genuri de la pop,funk rock, dance-pop până la electropop.
Toate cele doisprezece melodii sunt scrise din experienţele solistului Adam Levine, iar piesa "The Man Who Never Lies" este compusă cu ajutorul lui Marius Moga şi se pare că este melodia preferată a lui Adam.  
Fiind una dintre trupele mele preferate eu am ascultat albumul piesă cu piesă şi pur şi simplu pentru mine este albumul verii .
Sper că v-am făcut curioşi ... Să aveţi un sfârşit de saptămână plăcut !

Labels: , , ,

words spilled @ 12:16 PM / leave goosebumps here