Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :
Vă vorbeşte echipa " Ceva Nou" , bine aţi venit la blogu' prietenos ! Aşezaţi-vă comod , beţi un ceai , citiţi noutaţile pe care vi le-am pregătit sau doar uitaţi-vă la poze ! Ascultaţi puţină muzică sau căutaţi o recomandare pentru un film , pentru asta suntem aici ! Hai , zâmbiţi puţin :)
Skin by Le Vans
»"Now is Good", un film care merită toate aplauzele noastre !
Sunday, February 10, 2013


E rândul meu să mai recomand ceva în materie de film , nu am am făcut-o de mult ! Mă credeţi când vă spun că "Now is Good " este genul de film care îţi schimbă puţin viaţa? Vă spun sincer că nu am mai plâns aşa de la "Never Let Me Go" şi am plâns destul de tare şi acolo dar nu e vorba neapărat cât de mult plângi ci povestea care te face să-ţi dezlănţui lacrimile . Poveste acestui film se împleteşte în jurul unei fete care suferă de cancer şi care nu mai are foarte mult de trăit însă într-un timp foarte scurt are parte de tot ce-şi dorea mai mult - iubirea adevărată . Tristeţea şi fericirea devin astfel 2 graniţe în viaţa Tessei (Dakota Fanning) dar este hotărâtă să nu cedeze ,  trebuie să reziste şă să se bucure de salvarea ei , Adam (Jeremy Irvine), si să uite că  viaţa a fost mai crudă cu ea decât cu alte persoane. Un film captivant , plin de emoţii adevărate , perfect pentru o seară de duminică . Vă asigur că o să vă placă dacă nu l-aţi văzut până acum , "Now is Good" este genul de film care nu se "prăfuieşte" niciodată aşa că aştept impresile voastre dacă l-aţi văzut  în secţiunea "TALK" ! Să aveţi o seară pufoasă :) Uh şi dacă vă uitaţi în seara asta la un film nu uitaţi să ne spuneţi .V-am pupat !

Labels: ,

words spilled @ 10:40 AM / leave goosebumps here